apabila mata mula mengantuk.



hmm mengantuknya. skarang dah kul bape dah ni? alamak dah kul 12 laa. haa esok ni kompem bangun kol 2, hahaha :) kalau terbangun awal uh nasib nasib jela tu kan..

bila cite sal ngantuk ni, tetiba mata aku ni jadi lagi kuyu. korang ada tak rasa ngantuk macam yang aku rasa skang ni? hmmm rasa nya belum ada lagi kot. sebab korang kan kelawar. mesti masih duk ngadap lappy ACER, TOSHIBA, LENOVO korang uh kan? 

tak lain tak bukan, mesti ngah duk baca blog aku ni kan? hahaha bagus la. selain tu mesti korang ngah ngadap 'mark zuckerberg' nya laman social tu kan? haa apa lagi, add la saya. tekan ni--------> yatt omey! thanks 4 the add hehe :)

ok sambung la cite sal ngantuk. malam ni and dah beberapa hari dah aku tido sengsorang. sebab roomate aku dah bla balik rumah dye. maklum la rumah dekat an, so boleh ah balik bila bila masa pun kan. kita ni yang suk jauh ni kene laa stay kat rumah sewa kita ni... huhu. nasib laa.

taoi takpe. aku ada dayah, muna, ikah and fifye yang boleh temankan. tapi temankan masa aku duk kat ruang tamu la. kalau aku dah masuk bilik memang dorang malas ah nak temankan dah. huhuhuhu~ ^_______^

pape pun GOOD NIGHT sayang ku semuaaaaa !

No comments:

Post a Comment