proses pembuangan RESDUNG.

hmm hai semua :D malam ni kan, mbe aku nak buang resdung auw. dye beli resdung punya corong uh. ehh yeke corong? hmm kalau salah aku panggil bende alah uh, jangan marah ok. hee :) ni first time tengok org buang resdung. yang mbe aku ni geram sangat ngan dye nya kegatalan kat hidung uh. pastu asek bersin, tu yang dye bertekad gak nak buang resdung dye malam ni. 

kitorang pun melayan jela dye. yang tolong bakar corong uh si fify la, sape lagi kan. nampak dye cam penah buat je kan. tapi kan, masa letak corong uh kat muka dye, tak banyak sgt la yang kuar. geram lak tengok. grrrr ^____^ rasa nak korek2 je kat muka dye uh.

aku ada rakam proses pembuangan resdung dye uh, tapi tak boleh la masukkan atas permintaan kawan aku tu. ececeyyy *pepandai je aku kan. kawan aku uh tak cakap apa pun. hehe. so sampai sini jela cite sal pembuangan resdung.

No comments:

Post a Comment