rindu kawan kawan :(

*ketuk pintu BLOG! tokkk tokk tokkk. assalamualaikum.. erkkk, jangan tanya kenapa aku tak tido lagi ok. mata mmg dah ngantuk, tapi tak mau lelap lak aihh mata ni, tah pesal tah an.. actually, rindu ah kat kawan2. dah lama rasa nak luah, tapi tak terluah.. ni laa baru nak luah.. malam ni.. haa :( sedih sangat bila ingat balik. kenapa la jadi camni?? kalau boleh patah balik masa, aku nak pegi balik kat masa aku ngah happy2 ngan kawan2 aku.. skang ni sume cam menjauhkan diri dari aku.. aku ni manusia biasa je, mesti lah ada buat salah n silap..




skang aku ni cam keseorangan je.. kawan lain tu ada laa, tapi 'korang' la jugak yg paling besttt! aku rindu korang dengar tak?? dengar tak? hmmm T__T sebelum ni aku ada bestfriend. aku dah anggap dye cam adek badek aku sendiri.. tiap hari boleh dikatakan, asek muka kitorang jela yang kehulu kehilir sesama.. tapi kenapa skang sume tu hilang?? ya Allah.. boleh tak pulangkan balik dye yang dulu.. pleaseee :'( aku merayuuuuuu~ aku still agi simpan gamba dye yang penah dye bagi kat aku dulu.. aku siap letak dalam frame auw.. tiap hari aku tengok! hmmm *bergenang airmata.

sorry :( sentapp seketika. goodnite. 

No comments:

Post a Comment