sumpah sedih -,-

hai, sorry lah kalau rasa rasa aku dah lama tak update blog ni 

maklum lah busy an *konon je busy
(busy ngan boyprengg ade la)
hahaha

ok bukan nak cite sal boyprengg ke apa ke

ni nak cite pasal........*kesedihan yang melanda 

korang nak taw tak? tadi aku lepak minum ngan boyprengg aku kat kedai. pastu datang la pulak mbe dye lepak situ jugak, girlprengg nya pulak dulu nya mbe aku *dulu nya cite laa. tapi skang aku tataw laa kenapa si girlprengg nya tu macam dah tak boleh nak ngamm ngan aku. aku rasa sedih sangat. macam perjumpaan kitorang tadi uh FAKE sangat! dia macam benci je kat aku. 

Ya Allah, kau saja yang tahu betapa sedih n pilu nya hati ku!
(mengadu pada tuhan)

time order : 
aku : nak nasi goreng kampung n teh o ais limau yee :)
syg : blahblahbla *lupa menu

then tak lama kemudian uh mbe lain pulak mari 
*sambung meja
(maklum lah ramai sangat)
ok lepak lepak lepak
dorang je sembang, aku duduk terkaku diam
aku berpeluh sakan
(mungkin sebab takde kipas)
*air peluh menitik pastu aku amik tisu and lap*
tak jugak kering peluh aku tu *nyirapp je aku

lap punya lap punya lap akhirnya berjaya kering~
makanan pun sampai!

sambil makan tu aku ada terdengar beberapa patah perkataan yang buat kan aku terasa lah jugak
tak payah la aku nak tulis kat sini kan
biarlah ayat tu aku simpan dalam hati, kunci pakai mangga sebesar lori!
tapi takpe laa.
aku buat bodoh je sambil makan

after gegirl lain sampai, air mata aku mula nak menitik
*tapi aku tahan and cuma bergenang-genang je dalam mata

lama jugak lepak sampai aku tak boleh nak tahan air mata
tapi..... salah seorang dari mbe aku yg gegurl uh, anta msg kat aku
*even kitorang ngah berdepan 


aza (bukan nama sebenar) : hai, nape diam je? dah lama ke sampai?
aku : hmm, yaty nak sembang.. tapi segan ah.. macam ade je lagi rasa marah dorang kat yaty. air mata nak menitik dah ni -,- nak balik dah.
aza (bukan nama sebenar) : alaaa kenapa? takde apa la. sembang jela...
.
.
.
.

aku pon cuit cuit pinggang sayang aku (ajak balik)

sampai rumah, aku sambung balas message tadi

aku : k laa, awak gi lepak k. takmau kacau.
aza (bukan nama sebenar) : mne de kacau pon..
aku : laa takpe la.. nanti awak nak sembang2 kan.. yaty nak sembang2 tadi tapi rasa cam terbatas lak... wuwuuuu -,-
aza (bukan nama sebenar) : alaa nape tak sembang je, kitorang ok laa..

sedar tak sedar air mata jatuh 
takde sape lagi yang dapat halang airmata ni tuk terus jatuh
sebab aku dah ada kat dalam bilik bersendirian

luahan hati : kawan, aku mintak maaf sangat kalau aku ada buat korang sakit hati ngan aku. tapi tu semua cerita lama kan. aku rindu korang yang dulu. maafkan aku. aku menyesal. maafkan aku~

No comments:

Post a Comment